زمان جالبی برای بررسی مجدد تلاش های مقدسین برای مبادله پیش نویس مک جونز-سی بی اس بوستون است.


توسط مایکل هرلی، CBS بوستون

بوستون (سی‌بی‌اس) – در دنیای رسانه‌ای 24 ساعته، یک داستان می‌تواند یک روز بزرگ باشد و روز بعد کاملاً فراموش شود. چشم ها و ذهن مانند پین بال هایی از داستانی به داستان دیگر به داستان دیگر هستند، بنابراین طبیعی است که وقتی یک قطعه آبدار ظاهر می شود و جدید به نظر می رسد، در واقع یک قطعه آبدار است که قبلاً ظاهر شده است. روزها، هفته ها یا ماه ها در گذشته .

بیشتر بخوانید: مک جونز تمام تلاش خود را می کند تا برای بازی در هوای سرد آماده شود

این ممکن است روز جمعه باشد. در The Athletic، جف هاو یک سوال ساده اما مهم را مطرح می کند: “چگونه NFL دیگر اجازه داد مک جونز به دست میهن پرستان بیفتد؟” در حالی که جونز در دوران جوانی خود یک ناجی فرنچایز یا یک هیولای آماری نبوده است، اما بسیار خوب بوده است. نمایش قوی او تا کنون باید چند تیم داشته باشد – چه آنها یکی از چهار QB را جلوتر از جونز تهیه کرده باشند، چه اگر یک QB را در حدس دوم خود در نظر نگرفته باشند.

هاو خاطرنشان کرد که یکی از تیم‌هایی که سعی کرد برای پیش‌نویس مک جونز صعود کند، اما سخت کار نکرد، نیواورلئان سنتز بود.

هاو گزارش می‌دهد: «قدیس‌ها سعی کردند زودتر از پاتریوت‌ها با هدف تهیه پیش‌نویس جونز معامله کنند، اما قدیس‌ها نتوانستند تیمی را پیدا کنند که بخواهد به شماره ۲۸ سقوط کند.»

(به این نگاه کنید. دو باخت تام بردی در فصل عادی به قدیس ها به کاهش ارزش انتخاب دور اول نیواورلئان کمک کرد. بردی در این راه در کمک به تیم سابقش بسیار خوب بود.)

این در واقع چیزی است که هاو در ماه می، اندکی پس از پیش نویس گزارش داد. مایک لومباردی نیز در همان زمان گزارش داد.

“[The Saints] تلاش می کند برای بدست آوردن مک جونز از نیوانگلند بالاتر برود. من فکر نمی کنم در این مورد شکی وجود داشته باشد، “لومباردی در ماه می گفت” حالا همه انکار می کنند، نه، نه، نه، من فقط به شما می گویم: آنها سعی می کنند اول باشند، آنها نمی توانند آنجا. “

لومباردی افزود: “شان پیتون عاشق مک جونز است.”

این ممکن است از نظر فنی یک خبر قدیمی باشد. اما پس از شکست کوارتربک که در شب شکرگزاری با درو بریس در غرفه پخش نمایش داده شد، قطعاً دوباره مرتبط است.

بیشتر بخوانید: بیلز با پیروزی بر Saints در روز شکرگزاری به مقام دوم در AFC East بازگشت.

تروور سیمیان که از زمان مصدومیت جیمیس وینستون از ناحیه زانو در پایان فصل هدایت این تیم را بر عهده گرفته است، بسیار بد است. پس از نیمه اول 7 بر 13 سیمیان، قدیس ها در نیمه اول فقط 64 یارد حمله داشتند. بیل ها – که در نیمه اول مشکلات تهاجمی خاص خود را داشتند – از ناتوانی تهاجمی Saints برای فرار از بازی در نیمه دوم استفاده کردند. سیمیان 17 بر 29 را برای 163 یارد با یک تاچ داون، یک قطع توپ و دو ساک به پایان رساند. قدیس ها در نزول سوم 5 بر 14 و در نزول چهارم 1 بر 3 بودند.

پس از کسب پنجمین امتیاز در NFL در سال گذشته، Saints اکنون در رده هفدهم قرار دارد. آنها همچنین از رتبه 12 در حیاط به 27 سقوط کردند.

این خوب نیست.

تیم به وضوح دارد مقداری امیدها برای تیسوم هیل، که در آن هفته قراردادی عجیب امضا کرد، زیاد است می توان به او مانند یک کوارتربک پرداخت کنید یا می توان مثل یک کوارتربک به او پول ندهید با این حال، او آنقدر مجروح بود که نمی‌توانست در پنج‌شنبه شب بازی کند، زمانی که سیمیان به وضوح به فوتبال حرکت دروازه قدیس‌ها به زمین آسیب زد. (هیل به عنوان یک شرکت کننده تمام وقت در طول هفته در گزارش مصدومیت Saints ذکر شده است که تفاوت بعد از بازی را کمی نسبت به پیتون عجیب می کند.)

اما هیل در چهار سال فعالیت NFL خود فقط 142 گل زده است. او چهار تاچ داون و چهار قطع توپ زد. اما او در غیر این صورت موثر بوده است، به طور متوسط ​​7.8 یارد در هر تلاش در حالی که 71.1 درصد از پاس های خود را تکمیل می کند.

او همچنین در یک رقابت آزاد به جیمیس وینستون شکست خورد، با این حال، بنابراین انتظارات از او به عنوان یک کوارتربک تمام عیار باید تعدیل شود.

باز هم، مک جونز را نباید یک جورجنات در نظر گرفت، اما او 70.2 درصد از 349 پاس خود را انجام داد، میانگین 7.3 یارد در هر تلاش برای یک حمله که 17 یارد و ششمین امتیاز ثبت شده بود.

جونز همچنین با گذشت سال گام های مهمی برمی دارد. او در شهریور 84.7، مهرماه 97.2 و تا آبان 112.9 امتیاز داد. اتفاقاً به نظر می رسید که نقطه عطف فصل او باخت او به Saints در هفته 3 باشد. این بدترین بازی او به عنوان یک حرفه ای بود، همانطور که امتیاز پاسور 55.2 او در آن روز نشان می دهد. او با 12 تاچ داون و 5 پیک، از زمان باخت، امتیاز پاسور 102.9 دارد.

اخبار بیشتر: ترنت براون، کریستین بارمور مفقود شده در تمرین میهن پرستان پیش از مسابقه تایتان ها

به طور کلی NFL در ماه های آینده بیشتر در مورد جونز خواهد آموخت، زیرا او با تایتان ها، بیل ها (دو بار) و کلت ها در میانه یک مسابقه پلی آف پر مناقشه در هر دو بخش و کنفرانس مبارزه می کند. این امکان وجود دارد که همه چیز برای جونز به اشتباه پیش برود. اما این احتمال نیز وجود دارد که او مسیر صعودی خود را ادامه دهد، جایی که تیم‌هایی که از جونز عبور کرده‌اند یا تصمیم به فروش برای خرید و فروش او گرفته‌اند، مطمئناً پس از اینکه به QB اجازه می‌دهند روی دامان او از Patriots در شماره شماره بیفتد، به خود ضربه بزنند. 15 در پیش نویس.