علت زانو درد چیست و برای درمان آن چه کنیم؟

2001 بعضی جاها فیزیوتراپ واسه خدمات فیزیوتراپی در منزل میخوان. تمرینات فیزیوتراپی به عنوان یک روش پیشگیری، به حفظ سلامت و عملکرد بهتر بدن و پیشگیری از نیاز به جراحیهای بیشتر در آینده کمک میکند. علائم بیماری دیسک کمر بسته به محل فتق دیسک و اینکه چه ریشه عصبی به آن فشار میآورد متفاوت است. بیماری دیسک کمر میتواند باعث ایجاد درد در کمر و پا شود که در فعالیتهای روزانه اختلال ایجاد میکند. بسته به اینکه فتق دیسک در کجا باشد، میتواند منجر به درد، بی حسی یا ضعف در بازو یا پا شود. سعی کنید بهآرامی پیادهروی کنید و اگر احساس کردید به شما فشار وارد میشود، در زمان پیادهروی چند استراحت کوتاه داشتهباشید. اما همین حالا که درحال مطالعه این مقاله هستید و امکان معاینه توسط پزشک را ندارید، میتوانید با وارد کردن شماره موبایل و مشکل خود در فرم زیر از خدمات مشاوره رایگان با برترین متخصصان ما در خصوص مشکل خود بهرهمند شوید.  ​​​​​​.

در آن رخ میدهد.

یکی از مهمترین و رایجترین دلایل کمردرد، دیسک کمر است که تمام فعالیتهای فرد را تحت تاثیر قرار می دهد. اگر علائم درد و بیماری در شما بیشتر میشود و درد بهجای کاهش یافتن، افزایش مییابد، نشاندهنده پیشرفت بیماری است و شما را به یک کاندید برای فیزیوتراپی تا چه میزان به بهبود کمردرد کمک می کند؟ جراحی تبدیل میکند. افرادی که به بیماری چاقی مبتلا هستند، با کاهش وزن میتوانند فشار را از روی دیسکهای کمر بردارند و درد را تسکین دهند. ستون فقرات کمری از 5 بخش استخوانی در ناحیه کمر تشکیل شده است که بیماری دیسک کمر در آن رخ میدهد. دیسک کمر زمانی رخ میدهد که دیسکهای متصلکننده پنج مهره بخش سوم ستون فقرات آسیب ببینند. حواستان باشد که کمپرس گرم هر بار بیشتر از 20 دقیقه روی پوست نماند. ورزشهای کم تأثیر مانند پیادهروی، شنا یا دوچرخهسواری برای بیشتر افرادی که دچار دیسک کمر هستند، ضرری ندارد و در برخی شرایط بهعنوان راهی برای درمان این بیماری پیشنهاد میشود. همانطور که می دانید درد زانو یک بیماری شایع است که تمامی ما با آن آشنا هستیم . یکی از مسائل مهمی که رعایت آن در درمان دیسک لازم است در نظر گرفته شود ، کاهش وزن است . ​​​ .

معمولاً برای رفع مشکل نیازی به جراحی نیست.

یکی از شایعترین دلایل دردهای مزمن زانو، اضافه وزن و چاقی است. یک بهترین متخصص تغذیه می تواند به تصمیم گیری در مورد چگونگی کاهش وزن بدن کمک کند . همیشه برای تشخیص قطعی بهتر است به پزشک متخصص مراجعه کنید. برخی از نشانهها پس از بروز درد دست از قسمت آرنج به پایین نیاز رسیدگی فوری پزشکی دارند و شما نیز اگر این نشانهها را دارید سریعا به پزشک ارتوپد مراجعه کنید. اغلب فقط خراش های پوستی در این مناطق مشهود است زیرا تاول ها بسیار شکننده هستند و فرد می تواند به راحتی با خراشیدن آنها را از بین ببرد. رعایت برخی نکات در زندگی روزمره به شما کمک میکند که از آسیب بیشتر به ستون فقرات و دیسکهایی که بین مهرهها قرار دارند، جلوگیری کنید. معمولاً برای رفع مشکل نیازی به جراحی نیست. در بیشتر مواقع با کمک روشهای اولیه درمانی مانند استراحت کردن، انجام ورزشهای مخصوص کمردرد یا درمانهای اصلاحی و فیزیوتراپی برآمدگی دیسک کمر درمان میشود؛ اما در برخی شرایط برای بهبود بیماریهای مربوط به دیسکهای کمر باید جراحی انجام شود. گرفتن اشیا در دست به زور و به صورت تکراری (به عنوان مثال، در باشگاه گلف، راکت، یا ابزارآلات سنگین) اغلب چیزی است که باعث اپیکوندیلیت داخلی میشود.

ستون مهرهها یا ستون فقرات از 33 مهره تشکیل شدهاست که توسط دیسکهای اسفنجی از هم جدا شدهاند. سلامتی مهرهها و دیسکهای ستون فقرات نقش بسیار مهمی در توانایی حرکتی بدن انسان ایفا میکند. پارگی دیسک: در این مرحله میزان فشار وارد شده بر ستون فقرات بسیار زیاد است و باعث پارگی بافت پیوندی صفحه دیسک میشود. بهترین کار این است که زانوهای خود را خم کنید و پشت خود را صاف نگهدارید تا در هنگام بلند کردن اجسام، به ستون فقراتتان فشار وارد نشود. فیزیوتراپی و استفاده از زانوبند نیز میتوانند به تسکین درد کمک کنند. اگر علائم و نشانههای این بیماری را دارید، باید با پزشک مشورت کنید و با استفاده از راههای مختلف مانند اشعه ایکس یا MRI وضعیت دقیق دیسکهای ستون فقراتتان را مشخص کنید. علائم بیماری دیسک کمر ممکن است شبیه سایر شرایط یا مشکلات پزشکی باشد. برای افرادی که دارای علائم هستند، علائم به مرور زمان بهبود مییابند.