شرکت مبتکر نمای آلومینیومی دنا (دالفا)

شرکت مبتکر نمای آلومینیومی دنا (دالفا)

دریچه زیر فن کوئل خطی پلاستیکی دمپر هوا بر دارای پرهای هلالی شکل به اندازه بازشوی روی کانال میباشد که با باز شدن در خلاف جهت جریان هوای عبوری در کانال، باعث هدایت هوا به سمت بازشو می شود. اگر اسپلیت از نوع دمپر موتوری باشد، شفت به صورت چهارگوش و در صورتی که از نوع دستی باشد، به صورت گرد به سمت دسته دمپر هدایت میشود. به صورت پیش فرض اسپیلت دمپرهای پره ایرفولی به صورت دستی تنظیم می شوند اما امکان نصب موتور دمپر روی شفت دمپر و کنترل موتوری و از راه دور این نوع دمپر نیز وجود دارد. اهرمهایی که جهت تنظیم تیغههای موازی استفاده میشوند در سه نوع کشویی، سوئیچی و کلیدی ساخته میشوند. به همین منظور طراحیِ شابلون قطعات سه راهِ مذکور با نرم افزارهای مربوطه طراحی و پس از طراحیِ شابلون سه راه لوله فلکسیبل صداگیر نوبت به برشِ طرح های مذکور بوسیله ی دستگاههای پیش رفته ی سی ان سی می رسد.ورق شابلون های سه راهِ لوله فلکسیبل صداگیر بوسیله ی لیزرِ در دستگاه سی ان سی بریده و آماده ی نورد و سپس نوبت به مونتاژ و همچسبانیِ قطعاتِ این سه راه لوله فلکسیبل صداگیر می رسد.با توجه به استفاده از تکنولوژیهای جدید و دقت در طراحی و برشِ قطعات این سه راه لوله فلکسیبل صداگیر ،به راحتی می توان از کیفیت بالای این قطعه در زمان کاربردِ آن مطمئن گردید.

اسپلیت دمپر پره ایرفویلی

از جمله مواردی که در زمان طراحی لوله های سه راه لوله خرطومی صداگیر باید مدنظر قرار داد این موضوع می باشد که قطر هریک از دهانه های سه راه لوله خرطومی صداگیر باید به میزان ۹ میل از قطر ساختار داخلیِ لوله خرطومی صداگیر کمتر باشد که دهانه های سه راه به راحتی در این ساختار لولهوخرطومی هوا قابلیت نصب و جانمایی داشته باشند. ساختار لوله فلکسیبل صداگیر باعایق پلی استر از سه لایه درونی،میانی و بیرونی تشکیل یافته است. ۱-مهمترین مزیت لوله خرطومی صداگیر باعایق الاستومری نسبت به لوله خرطومی باعایق الاستومری این موصوع می باشد که به لحاظ عوارض زیست محیطی و امراضِ ناشی ذرات پشم شیشه، بسیار پاک تر و بی عوارض تر است، چراکه با توجه گزارشهای پزشکی، ارتباط مستقیم با پشم شیشه و استنشاقِ گردوغبار پشم شیشه باعث افزایش نرخِ مبتلایان به سرطان ریه گشته است، به همین دلیل برای مصون ماندن از عوارضِ ناشی از کاربردِ محصولاتی که به نوعی به سلامتی انسان لطمه می زنند، استفاده از لوله خرطومی صداگیر باعایق الاستومری نسبت به عایق پشم شیشه توصیه می گردد. 3 – در شرایط کارکرد در صورت وجود مواد زائد روی سطوح مشبک، این مواد را با استفاده از پارچه مرطوب آغشته به یک ماده تمیزکننده از روی سطوح پاک کنید.&;​!

به عنوان مثال، میتوان با استفاده از دمپر های هوابر، مقدار هوای ورودی به یک اتاق خواب را در هنگام خواب افزایش داد تا هوای اتاق تازه بماند. جنس و طراحی این صداگیر ها به گونه ای است كه صداهای تولیدی با انواع فركانسها را جذب می نمایند و در دامنه شنوایی انسان ( از 63 تا 8000 ) شرایط آسایش محیطی را از نظر صوتی فراهم می كنند. هرچقدر پره هلالی شکل دمپر بیشتر باز شود، هوایی که از مسیر اصلی هدایت می شود بیشتر خواهد بود؛ این مقدار را می توان با دسته دمپری که روی محور شفت اصلی نصب شده کنترل کرد. این امکان وجود دارد که با نصب موتور دمپر روی شفت، کنترل حجمی ورودی هوا را به صورت دینامیک و متغییر و بدون دسترسی به دمپر انجام داد. چیدمان ورقهای سوراخ دار و مواد جاذب صوت و لایه های عبور هوا به صورت متوالی مسیر های مشخص عبور هوا از میان مواد جاذب را به وجود می آورد كه كمترین میزان به هم خوردگی الگوی جریان و بالاترین میزان به دام انداختن امواج پراكنده صوتی را محقق می سازد .

دریچه ضد انفجار 6 – محافظت در برابر خوردگی از مواد جاذب صوت توسط ورق های مشبک. نوارها و پره هایی که در این تجهیزات مورد استفاده قرار می گیرد می تواند به صورت نازک و ضخیم در کنار یکدیگر ترمینال حجم متغیر فن دار موازی – شرکت تهویه سازه شار قرار گرفته باشد. دمپر هوابر به صورت دوسر فلنج و بین کانالی دقیقا روی قسمتی از مقطع کانال که به دو مسیر تقیسم شده است نصب می گردد. به همین دلیل هم در مواردی سازمان آتش نشانی برای تامین امنیت ساختمان های حساس با تجهیزات مهم و استراتژیک دستور داده است که بین کانال ها، فایر دمپر نصب شود. 60 با پانل 12.5 کناف (کی پلاس پارس) برای دسترسی آسان و سریع به تاسیسات داخل دیوار و سقف کاذب کناف بر روی دیوار و سقف کاذب نصب می شود. تا ۲۰- درجه سلسیوس مقاوم است.این لوله خرطومی صداگیر در شاخه های ۶ تا ۱۰ متری تولید و بکار می رود.قطرهای تولیدی برای لوله خرطومی صداگیر ی پلی استر از ۴ اینچ تا ۱۶ اینچ بطور عمومی و برای قطرهای بالاتر بطور سفارشی انجام می پذیرد.این لوله خرطومی صداگیر نیز به لحاظ وزن دارای وزن پایین و قابلیت حمل و نصب آن به راحتی انجام پذیر است.لوله خرطومی صداگیر با عایق پلی استر ژاکتی در لاین های هوا بصورت رفت و برگشت قابل کاربرد می باشد.در سیستم های تهویه مطبوع (گرمایش و سرمایش) بصورت همزمان می توان از داکت یا لوله خرطومی صداگیر با عایق پلی استر ژاکتی استفاده نمود.در واقع از لوله خرطومی صداگیر با عایق پلی استر ژاکتی در تهویه ی مکان های تجاری،اداری، مسکونی،صنعتی،بهداشتی و درمانی استفاده می گردد.