دوشنبه 29 نوامبر 2021. طالع بینی از



هشدار ماه

هیچ محدودیتی برای خرید یا تصمیم گیری های مهم وجود ندارد. ماه در ترازو است.

قوچ (21 مارس – 19 آوریل)

امروز ایده آل گرایی شما بیدار شده است، بنابراین می توانید چیزی را با کسی که چیز کمی دارد به اشتراک بگذارید. یا ممکن است برنامه ریزی کنید که برای فرهنگ یا کشور دیگری سود ببرید. شما همچنین می توانید برنامه های سفر را تنظیم کنید. در اصل، شما می خواهید خوب عمل کنید.

ثور (20 آوریل تا 20 می)

منتظر بحث در مورد دارایی مشترک، ارث، مسائل بیمه یا نحوه تقسیم چیزی باشید. اگر چنین است، کار با دیگران آسانتر خواهد بود زیرا آنها هم با شما خواهند بود. مردم را عاقل تر خواهید یافت.

جمینی (21 مه تا 20 ژوئن)

نسبت به دیگران به خصوص در محل کار احساس سخاوتمندی می کنید، به همین دلیل است که ممکن است از نفوذ خود در محل کار برای کمک به همکار یا برای کمک به شخص ثالث استفاده کنید. بحث با کسی عملی و مفید خواهد بود. شما می توانید دیگران را با ایده خود همراه کنید.

سرطان (21 ژوئن تا 22 ژوئیه)

شما با آبمیوه های خلاقانه خود در تماس هستید، که خبر خوبی برای کسانی است که در دنیای هنر و سرگرمی کار می کنند. از آنجایی که برای نیازهای کودکان احساس همدلی می کنید، اگر بتوانید به آنها کمک خواهید کرد. در این میان در محل کار نیز با مسائل عملی برخورد خواهید کرد.

لئو (23 ژوئیه – 22 اوت)

در صورت امکان، امروز به یکی از اعضای خانواده کمک خواهید کرد. در واقع امروز روز خوبی برای صحبت با کودکان و جوانان است. همچنین روز خوبی برای برنامه ریزی اجتماعی و بررسی احتمال تعطیلات است. اینها همه چیزهایی است که برای شما عزیز است.

باکره (23 اوت تا 22 سپتامبر)

امروز با یکی از اعضای خانواده برای یک بحث محکم و روشنگر بنشینید زیرا به چیزی دست خواهید یافت. ممکن است مربوط به مسائل خانوادگی باشد یا ممکن است مربوط به تعمیرات و بهسازی خانه باشد. شاید برای یک رویداد سرگرم کننده در خانه آماده باشید.

ترازو (23 سپتامبر تا 22 اکتبر)

هر کاری که امروز انجام می دهید، آن را با تفکر انجام دهید. بدون اشتباه. شما مانند نجار خردمند خواهید بود، “دوبار اندازه گیری کنید، یک بار برش دهید.” بنابراین بحث با دیگران در مورد چیزهای عملی و آنچه ارزش انجام دادن دارد خواهد بود. یک فرد مسن می تواند به شما توصیه کند.

عقرب (23 اکتبر – 21 نوامبر)

این روز عالی برای معاملات مالی است زیرا در برخورد با دیگران منصف خواهید بود. به علاوه، از جزئیات مهم غافل نخواهید شد. شما ساده ترین راه را برای انجام کاری خواهید دید و آن را انجام خواهید داد. یکی از اعضای بزرگ خانواده می تواند راهنمایی کند.

قوس (22 نوامبر تا 21 دسامبر)

این یک روز خوب برای شما است. بحث و گفتگو با دیگران ممکن است بر روی مسائل عملی متمرکز شود، اما این کار شما را خوشحال می‌کند که به دنبال انجام کارها هستید. خوشبختانه مردم به شما گوش خواهند داد. در این بین، شخصاً ممکن است بخواهید به کسی که نیاز دارد کمک کنید.

برج جدی (22 دسامبر – 19 ژانویه)

امروز می توانید وسایل کمد لباس را خریداری کنید. اگر چنین است، ایده خوبی است زیرا آنچه را که در آینه می بینید دوست خواهید داشت. برای شما راحت‌تر می‌توانید با دوستان و گروه‌ها کنار بیایید. با این حال، از زمان تنهایی برای لذت بردن از تنهایی و فکر کردن نیز استقبال خواهید کرد.

دلو (20 ژانویه تا 18 فوریه)

احتمالاً توصیه‌های عملی و محکمی برای جوان‌تر امروز دارید، شاید یک دوست یا افرادی که در یک موقعیت گروهی هستند. به عنوان مثال، این یک روز عالی برای تدریس یا سخنرانی است. شما مصمم هستید که بخواهید به اهداف خاصی دست یابید، اما اهل زورگویی نیستید. تو میتونی صبر کنی.

ماهی ها (19 فوریه – 20 مارس)

امروز شما واقعاً نگران رنج دیگران هستید، به ویژه در سرزمین های دور یا فرهنگ های دیگر. اگر بتوانید کاری برای کمک انجام دهید، مطمئناً انجام خواهید داد. می توانید با والدین، معلمان و مقامات صحبت کنید تا ببینید چه اقداماتی ممکن است. روش های مختلف را امتحان کنید.

اگر امروز تولد شماست

بازیگر آنا فارس (1976) تولد شما را به اشتراک گذاشت. در برخورد با دیگران دوستانه، خونگرم و خوش بین هستید. شما کنجکاو، صریح و ایده آلیست هستید. شما دوست دارید مردم را بخندانید. امسال بهترین سال برای شماست که بتوانید چیزهایی را که در 9 سال گذشته با آنها در ارتباط بوده اید، آشتی دهید. مطمئناً، شما می خواهید بشقاب خود را از هر چیزی که دیگر به زندگی شما مربوط نیست پاک کنید.