پسربچه 12 ساله هنگام جشن شکرگزاری با خانواده اش هدف گلوله قرار گرفت


خانواده اش گفتند که پسر در سن دیگو هنگامی که در بیرون از خانه در جریان جلسه شکرگزاری بود مورد اصابت گلوله سرگردان قرار گرفت.

فرشته دومینگو گاسپار گالگوس، 12 ساله، پنجشنبه شب با ده ها تن از پسرعموهایش در حیاط خلوت بود که این حادثه رخ داد. San Diego Union-Tribune گزارش شده است.

خاله ماریا گاسپار 12 ساله به روزنامه گفت: “ما فکر می کردیم حیاط من امن ترین مکان در جهان برای بازی کودکان است.”

پس از اصابت گلوله به پسر، مادرش سعی کرد با رسیدن اولین امدادگران، خونریزی از پشت او را متوقف کند.

فرشته بعداً به بیمارستان منتقل شد و در آنجا درگذشت.

گاسپار گفت 40 نفر در جلسه تشریفاتی در خانه حضور داشتند. مطابق با اتحادیه-تریبوناو گفت که گلوله از خانه همسایه بیرون آمده است.

ایستگاه خبری فاکس 5 سن دیگو گزارش داد که پلیس در حال بررسی این حادثه روز جمعه گفت که هنوز “توضیحات مظنون” را منتشر نکرده است.

آدام شارکی، ستوان پلیس سن دیگو روز جمعه گفت: “کارآگاهان در تلاش برای یافتن شواهد و هر شاهد احتمالی هستند.”

یک پسر ۱۲ ساله در روز شکرگزاری به ضرب گلوله کشته شد
خانواده او گفتند که این پسر در جریان یک گردهمایی روز شکرگزاری در سن دیگو کالیفرنیا مورد اصابت گلوله ولگرد قرار گرفت. در بالا، ماشین‌های پلیس در طول نسخه ویژه Comic Con در سن دیگو، کالیفرنیا، در سال 2021 در مقابل مرکز همایش پارک شده‌اند. 27 نوامبر
کریس دلماس

پلیس روز شنبه گفت که نمی تواند هیچ اطلاعاتی در مورد تحقیقات در حال انجام را فاش کند و افزود که نمی دانند آیا این قتل بوده یا سقوط تصادفی اسلحه.

نیوزویک برای اطلاعات بیشتر و اخبار مربوط به تحقیقات با پلیس سن دیگو تماس گرفتید، اما بعد از ظهر یکشنبه آن را دریافت نکردید.

صفحه GoFundMe برای خانواده آنجل گفت که او “شاد، شاد و سرشار از زندگی به دنیا آمد.”

«به همین دلیل است. او یک برادر بزرگ گابریل و خواهر برایانا بود و همه کسانی که او را می‌شناختند دوست داشتند.

“در حالی که ما در حیاط خانه خود جشن جمع شدن خانواده خود را می گرفتیم، یک گلوله سرگردان از حصار عبور کرد و به پشت او اصابت کرد. اعضای خانواده به کمک شتافتند و سعی کردند او را تا رسیدن آمبولانس تثبیت کنند. از جراحات و در اوایل صبح جمعه گذشت. “این گزارش ادامه دارد.

در جریان حادثه غم انگیز دیگری در روز شکرگزاری، مردی در پنسیلوانیا هنگام صرف شام با خانواده اش بر اثر اصابت گلوله از دست رفته جان خود را از دست داد. Edilberto Miguel Palaez Moctezuma، 25 ساله، تعطیلات را در خانه خود در Noristaun جشن گرفت که گلوله ای که از خیابان شلیک شد به پنجره برخورد کرد و به تنه او اصابت کرد. مقامات گفتند که به دنبال کوون کلارک 19 ساله بودند که به گفته آنها شلیک کرد.