در یک فصل دشوار و در بحبوحه هرج و مرج هفته گذشته، QB اندی دالتون عمیقاً به روز شکرگزاری رفت تا به ادامه شیکاگو بیرز کمک کند – The Denver Post



در طول هفته سردرگمی و شلوغی و شلوغی، گزارش ها و شایعات خرس های شیکاگو چیزی برای تکیه بر آن داشتند. هر چیزی، واقعا بازیکنان و مربیان که زیر بار شکست‌های زنجیره‌ای پنج‌بازی خود سنگینی می‌کردند و سپس ابهام فزاینده در مورد امنیت مربی متا نادیا را غربال می‌کردند، بازیکنان و مربیان مجبور بودند برای حفظ توجه و تمرکز دیگران تلاش کنند.

اندی دالتون مدافع کهنه کار از انجام وظیفه خود خوشحال بود. چهارشنبه شب، به دستور نادیا، دالتون با تیم در هتل آنها صحبت کرد تا در مرکز معرفی گروه کمک کند. یک روز بعد، او 317 یارد پرتاب کرد، در کوارتر دوم تاچ داون یک پاس 17 یاردی به پایان تایم پایان جیمی گراهام داد و 18 بازی را با یک برد رهبری کرد که به خرس ها اجازه داد تا دیترویت را که آخر شد، پشت سر بگذارند. Lions 16-14 در بازی نهایی در فورد فیلد.

گفتگوی شاد دالتون در آستانه روز شکرگزاری؟

او گفت: من فقط از صمیم قلب صحبت کردم. «همه چیز به همین موضوع مربوط می شود. من فقط احساس کردم چیزی در گفتگو در مورد آنچه در آن لحظه به آن نیاز داشتیم وجود دارد.

دریافت کننده دارنل مونی در پیام دالتون افزود: «فقط به آنجا برو و رشوه ما را پس بده. خوش بگذره. فقط بگذار همه چیز برود. بدون استرس، تنش یا هیچ چیز دیگری. جای تعجب نیست که روز شکرگزاری خدا را در روز شکرگزاری به خاطر فرصتی که داشتیم ستایش کنیم.»

به طور دقیق، جیسون هیوارد در سالن بدنسازی در زمان تاخیر باران در بازی 7 در کلیولند در سال 2016 نبود. و اینطور نیست که شادی دالتون باعث شده باشد که خرس‌ها یا حتی خود مدافع عملکردی شایسته دیزنی داشته باشند.

در برابر حریفی برد-برد که تقریباً هر کاری برای شکست دادن خود انجام می داد، خرس ها به سختی تانک خود را برای زنده ماندن کافی داشتند. در نیمه اول، دالتون یک مهار مهم در منطقه پایانی انجام داد، با امتیاز پاس 85.1 به پایان رسید و تهاجمی را در مقابل یک دفاع سطح پایین تر به 16 امتیاز رساند.

به طور کلی، خرس‌ها در بهترین حالت در ماه دسامبر با حرکتی کم، در حد متوسط ​​باقی می‌مانند، مشکلات آسیب‌دیدگی افزایش می‌یابد و برنامه‌ای پیش رو که احتمالاً به خستگی ذهنی و تلاش‌های کنترل آسیب آن‌ها می‌افزاید.

با این حال، حداقل می‌توانند با این ایده که بازیکنان در رختکن مجرد و قابل کنترل باقی می‌مانند و می‌توانند هر گونه اختلال را به حداقل برسانند، اطمینان حاصل کنند. و می تواند به کاهش سقوط این فصل کمک کند. هی، در این مرحله چیزی است، درست است؟

دالتون لزوماً پرانرژی ترین یا احساسی ترین منبع سوخت در رختکن نیست. او همچنین بافت زخم طرفداران خرس را که از اوایل سال 2019 دائماً ناامید شده اند و در بیشتر 30 سال گذشته در مورد تعمیرات اساسی فریاد می زدند، کاملاً درک نمی کند.

دالتون از ماه مارس در شیکاگو بوده و فرصت شروع او به دلیل آسیب دیدگی زانوی چپ به مدت 2 هفته متوقف شد. پنجشنبه تنها سومین شروع خرس شکل بود، زمانی که جاستین فیلدز تازه کار از دنده های آسیب دیده مراقبت می کرد.

شاید، بسته به بهبودی فیلدز در چند روز آینده، دالتون هرگز خرس بیشتری تولید نکند. با این حال، در مواقع ضروری، دالتون امیدوار بود که صدایش وزن داشته باشد، پیامش شنیده شود و رویکرد او بتواند نمونه باشد.

دالتون گفت: «همه چیز در مورد شناخت هم تیمی های خود و شناخت آنهاست. «به نظر من افراد زیادی با من و کاری که انجام می‌دهم آشنا شده‌اند. امسال خیلی چیزها را پشت سر گذاشته‌ام و فکر می‌کنم روشی که با همه چیز کنار آمدم و اینکه چگونه به کسی که هستم و چه کسی خلق شده‌ام وفادار ماندم، به من اجازه می‌دهد در این تیم صدایی داشته باشم.”

به همان اندازه که موعظه دالتون در هتل مهم بود، سهم او در پیروزی بازی پنج‌شنبه بسیار مهم‌تر بود تا خرس‌ها را قبل از اینکه موج دیگری از انتقادها بتواند آنها را به مسیر خود بکشاند، به سمت امن هدایت کند. برای 6 دقیقه و 33 ثانیه باقیمانده، او از یک جیب به هم ریخته رها شد، شکاف بازوی خود را تنظیم کرد و به مدت 13 یارد در یک سوم حساس و 5 ضربه به دامیر برد زد. – دعوا در حیاط آخرین پاس او گلوله 7 یاردی برد در ریتم برای تبدیل گلوله سوم و چهارم، تکمیل کلاچ بود که نه تنها به خرس ها کمک کرد تا سفر را کامل کنند، بلکه به آنها اجازه داد تا سه بار زانو بزنند تا هر ثانیه از زمان باقی مانده قبل از پرتاب خود را خالی کنند. که بازی را تعیین می کند.

نگی پس از بازی گفت: «چه افتخاری برای اندی دالتون، که توانست بدون یک نماینده به صورت زنده (تمرین) تمام هفته به اینجا بیاید و کاری را که با این گروه از بچه ها انجام داد انجام دهد. آسان نبود.»

دالتون افزود: “این خاص است که همه چیز در این هفته اتفاق بیفتد و همه چیز (پیچیده) در خارج از خانه انجام شود تا بچه های ما تا آخر بازی کنند و در روز شکرگزاری برنده شوند.”

نگی پس از پیروزی از همه بازیکنانش تمجید کرد و آنها را “خاص” و گروهی از “جنگجویان جذاب” خواند. او از صلابت و همبستگی آنها در یک هفته سخت تمجید کرد و از توانایی آنها در نجات او و سازمان از تحقیر فوق العاده ای که همراه با شکست شیرها در صحنه ملی در روز شکرگزاری بود، قدردانی کرد.

نگی گفت: “من آنها را در برابر هر کسی قرار خواهم داد.” “من دوست دارم آن ها بمیرند. … بازنده نیستند. آنها می دانند که چگونه برنده شوند و من از آن قدردانی می کنم.”

البته، برای تیمی که 15 بازی از 22 بازی اخیر خود را باخته است، کمی هذلولی است. اما پایان این فصل هنوز دور است، خرس ها باید تمام غرایز بقا را که دارند فعال کنند.

البته سخنرانی‌های هیجان‌انگیز ممکن است در اصل مفید به نظر برسند و برای هر طرفدار Bears یا تحلیل‌گری که به‌دنبال شکر موقت هستند، سرگرم‌کننده باشد. اما، همانطور که سیلان جانسون مدافع در روز دوشنبه اشاره کرد، چنین خطبه هایی اغلب با نتایج بازی بعدی ارتباط کمی دارند.

جانسون گفت: «چیزی برای صحبت کردن وجود ندارد. ما قرار نیست یک اسب مرده را بزنیم. همانطور که گفتم همه ما مرد هستیم. آمدن اینجا و گفتن “ما باید راهی پیدا کنیم”، برای من BS است. … چیزی برای آمدن به اینجا و صحبت کردن وجود ندارد. و این همه سخنرانی راه را دارد؟ ما پنج هفته سخنرانی را-را داشتیم. فکر نمی‌کنم ما نیازی به صحبت داشته باشیم.»

روکان اسمیت، بک آنلاین اضافه کرد: «راستش را بخواهید، ما هرگز در مورد سخنرانی های «را-را» صحبت نمی کنیم. علاوه بر این، همه در آینه به خود نگاه می‌کنند و فقط می‌گویند: «هی، من تمام تلاشم را می‌کنم و کارم را در هر برنامه و زمانی که مرا فراخوانند انجام خواهم داد.» این تمام چیزی است که وجود دارد.”

برای این منظور، خرس‌ها بعد از ظهر پنجشنبه به اندازه کافی تلاش کردند تا پیروزی را بدزدند و از شلوغی هفته خارج شوند. بعد از یک تعطیلات آخر هفته طولانی برای شارژ مجدد، آنها باید متمرکز بمانند و آماده باشند تا با هم بمانند. غرور و تمرکز آنها تا شش هفته دیگر مورد آزمایش قرار می گیرد. اما با وجود یک هسته قوی از رهبران و لیستی پر از بازیکنان گرسنه، آنها شانس بیشتری برای حفظ احترام خود خواهند داشت.