طبیعی و مصنوعی: کدام گزینه درخت کریسمس برای آب و هوا مناسب تر است؟ – اخبار WSVN 7 | اخبار میامی، آب و هوا، ورزش


(سی ان ان) – این زمانی از سال است که اکثر آمریکایی ها پسماندهای روز شکرگزاری خود را به پایان می رسانند و در خطر یافتن بهترین فروش تعطیلات هستند. مهمتر از آن، آنها مرکز خانه این فصل را برنامه ریزی کردند: درخت کریسمس.

اگرچه برخی از مردم از بوی درختان واقعی و لذت چیدن درخت در مزرعه محلی لذت می برند، برخی دیگر سادگی درختان مصنوعی را ترجیح می دهند که می توانند در کریسمس آینده دوباره از آنها استفاده کنند.

با این حال، مصرف کنندگان بیشتر و بیشتر از آب و هوا آگاه می شوند و توجه به اینکه کدام درخت کمترین تأثیر را بر سیاره ما که به سرعت در حال گرم شدن است خواهد داشت، به بخش مهمی از تصمیم تعطیلات تبدیل شده است. علاوه بر این، انتخاب یک درخت دوستدار زمین ممکن است شما را در لیست خوب بابانوئل قرار دهد.

بنابراین، کدام درخت کمترین ردپای کربن را دارد – یک درخت طبیعی یا یک درخت پلاستیکی خریداری شده در یک فروشگاه؟ کارشناسان می گویند این پیچیده است.

اندی فنتون، مدیر حفاظت از چشم‌انداز و بوم‌شناس جنگل در سازمان حفاظت از طبیعت ماساچوست، به سی‌ان‌ان گفت: «این قطعاً ظریف‌تر و پیچیده‌تر از آن است که فکر می‌کنید».

قبل از اینکه بین واقعی و ساخت انسان انتخاب کنید، ما لیستی از چیزهایی که باید بدانید تهیه کرده ایم و آن را دو بار بررسی کرده ایم.

مورد درختان مصنوعی

به راحتی می توان تصور کرد که استفاده مجدد از درختان مصنوعی سال به سال گزینه پایدارتری است. اما فنتون گفت که اگر درخت مصنوعی کمتر از شش سال استفاده شود، هزینه کربن بیشتر از هزینه سرمایه گذاری در درختان طبیعی خواهد بود.

فنتون به CNN گفت: «اگر درختان مصنوعی بیشتر دوام بیاورند، این تعادل تغییر خواهد کرد. “و من خوانده ام که 20 سال طول می کشد تا تعادل کربن به همان سطح برسد.”

این به این دلیل است که درختان مصنوعی معمولا از پلاستیک پلی وینیل کلراید یا PVC ساخته می شوند. پلاستیک ها بر پایه نفت هستند و در تاسیسات پتروشیمی به شدت آلوده تولید می شوند. این تحقیق همچنین پلاستیک های PVC را با سرطان و سایر خطرات بهداشت عمومی و محیط زیست مرتبط می کند.

سپس ترافیک است. طبق گفته وزارت بازرگانی ایالات متحده، اکثر درختان کریسمس مصنوعی از چین به ایالات متحده وارد می شوند، به این معنی که این محصولات توسط کشتی های سوخت فسیلی در سراسر اقیانوس آرام منتقل می شوند، سپس با کامیون های سنگین حمل می شوند و در نهایت به فروشنده می رسند. قفسه ها یا در درب مصرف کننده.

انجمن درخت کریسمس آمریکا، یک سازمان غیر انتفاعی که نماینده سازندگان درختان مصنوعی است، در سال 2018، WAP Sustainability Consulting را مأمور کرد تا مطالعه‌ای را انجام دهد که نشان می‌دهد اگر حداقل پنج سال از درختان تقلبی استفاده کنید، درختان مصنوعی تأثیرات زیست‌محیطی بهتری نسبت به واقعی خواهند داشت. درختان.

«درختان مصنوعی مشاهده می شود [in the study] جیمی وارنر، مدیر اجرایی ACTA به سی‌ان‌ان گفت: برای عواملی مانند تولید و حمل‌ونقل خارجی، کاشت، کوددهی و آبیاری همه درختان واقعی را در نظر می‌گیرند و دوره کشت مزرعه آنها حدود هفت تا هشت سال است. “

مزایای درختان واقعی چیست؟

طبق گفته انجمن ملی درخت کریسمس، به طور متوسط ​​هفت سال طول می کشد تا درخت کریسمس به طور کامل رشد کند. همانطور که رشد می کند، دی اکسید کربن را از هوا جذب می کند. حفاظت از جنگل ها و کاشت درختان می تواند با حذف گازهایی که باعث گرم شدن زمین از جو می شود، از بدترین اثرات بحران آب و هوایی جلوگیری کند.

اگر درختان قطع شوند یا بسوزانند، می توانند کربن ذخیره شده را به اتمسفر بازگردانند. اما داگ هندری، سخنگوی انجمن ملی درخت کریسمس، که از استفاده از درختان واقعی حمایت می‌کند، گفت که وقتی کشاورزان بلافاصله نهال‌های بیشتری را برای جایگزینی آنها می‌کارند، عمل قطع درختان کریسمس از مزرعه متعادل می‌شود.

هندری گفت: «هنگامی که درختان را برداشت یا قطع می کنیم، به سرعت آنها را دوباره کاشت می کنیم.

اگر ایده پیاده‌روی در جنگل برای یافتن درخت مناسب جالب است، می‌توانید مجوزی از سازمان جنگل‌بانی ایالات متحده خریداری کنید که مردم را تشویق می‌کند به جای خرید درخت‌های مصنوعی، درختان خود را قطع کنند. بر اساس Recreation.gov، قطع درختان تنک در مناطق انبوه می تواند سلامت جنگل ها را بهبود بخشد.

اما فنتون کشیدن کلارک گریسولد و قطع کردن یک درخت بزرگ را برای کشیدن آن به خانه توصیه نمی‌کند، به خصوص اگر در منطقه‌ای باشد که اجازه ورود به آن را ندارید. در عوض، او خرید یک درخت از یک مزرعه محلی را پیشنهاد کرد.

او گفت: “برای من، فواید رفتن به مزرعه درخت کریسمس با قطع درختان در جنگل متفاوت است. این کار اثرات قطع درختان را در یک مکان متمرکز می کند.” کشاورزان را مسئول احیای این درختان می کند.

رفتن به طبیعت مزایای اقتصادی نیز دارد، زیرا بیشتر درختانی که در نهایت به دست مردم می رسد در مزارع مجاور کاشته می شوند. طبق گزارش انجمن ملی درخت کریسمس، حدود 15000 مزرعه فقط در ایالات متحده درختان کریسمس را پرورش می دهند و این صنعت بیش از 100000 کارگر تمام وقت یا پاره وقت را استخدام می کند.

فنتون گفت: “کاری که ما با خرید درختان کریسمس طبیعی انجام می دهیم حمایت از اقتصاد محلی، جوامع محلی و کشاورزان محلی است. برای من، این بخش کلیدی از معادله حفاظت است.” زمانی که پرورش دهندگان درخت می توانند از زمین خود سود مالی دریافت کنند، کمتر آن را برای توسعه به فروش می رسانند و به احتمال زیاد آن را به استفاده های دیگر تبدیل نمی کنند.

امور دفع

پس از تعطیلات، درختان در کنار جاده ها روی هم انباشته می شوند و مقصد نهایی در بسیاری از مکان ها محل های دفن زباله است، جایی که متان، گاز گلخانه ای قدرتمندی که حدود 80 برابر بیشتر از دی اکسید کربن موثر است، منتشر می کنند.

هندری گفت: «خیلی دلسرد می‌شود که درخت‌های کریسمس واقعی به محل دفن زباله ختم شوند،» و افزود که «به یک منطقه جداگانه از زباله‌های حیاط که درخت کریسمس می‌تواند برود، نیاز است.»

اما برخی شهرها و شهرها از درختان به نفع آب و هوا و محیط زیست استفاده مجدد می کنند. در شهر نیویورک، درختانی که در یک دوره زمانی معین در کنار جاده باقی مانده اند، برای بازیافت یا کمپوست برداشته می شوند. اداره بهداشت شهرستان همچنین طرحی به نام “MulchFest” راه اندازی کرده است که در آن ساکنان می توانند درختان خود را برای مالچ پاشی قطع کنند و درختان دیگر را در سراسر شهر تغذیه کنند.

هاندلی افزود: «پس از استفاده از درخت توسط صاحب خانه، خرد کردن درخت به صورت مالچ در ایالات متحده بسیار آسان و معمول است – و کربن ذخیره شده را دوباره به زمین بازگرداند.

فنتون همچنین گفت: درخت‌های کریسمس قدیمی را می‌توان برای احیای زیستگاه مجدداً مورد استفاده قرار داد؛ اگر در حاشیه نهرها و رودخانه‌ها قرار گیرند، می‌توانند به کنترل فرسایش کمک کنند و اگر در رودخانه‌ها و دریاچه‌ها قرار بگیرند، حتی می‌توانند به زیستگاه‌های زیر آب کمک کنند ضرب کن. زندگی کن

پایان عمر درختان مصنوعی بسیار متفاوت است. آنها در نهایت به محل های دفن زباله ختم می شوند – جایی که تجزیه آنها صدها سال طول می کشد – یا مواد شیمیایی خطرناک در کوره های زباله سوز آزاد می شوند.

خط پایین

مزایا و معایب آب و هوای پیچیده را بسنجید، درخت کریسمس واقعی مزایایی دارد. اما اگر تصمیم دارید سالن خود را به صورت مصنوعی تزئین کنید، درختی را تهیه کنید که دوستش دارید و سال‌ها از آن دوباره استفاده کنید.

فنتون گفت که در هر صورت، مردم باید از تصمیمات خود راضی باشند و راه های دیگری برای مقابله با بحران آب و هوا بیابند.

“این یک بحث است، اما زمانی که تصمیم گرفتید، باید از تصمیم خود راضی باشید، زیرا بسیاری از کارهای دیگر وجود دارد که ما می توانیم در زندگی خود انجام دهیم، و این کارها تاثیر بیشتری بر رانندگی مانند آب و هوا خواهد داشت. فنتون گفت یا از سیاست‌هایی برای گسترش انرژی‌های تجدیدپذیر حمایت می‌کند. از تعطیلات لذت ببرید و بر جنبه‌های دیگر زندگی تمرکز کنید تا تأثیر تغییرات آب و هوایی را کاهش دهید.»

The-CNN-Wire™ & © 2021 Cable News Network, Inc.، شرکتی از Time Warner. تمامی حقوق محفوظ است

به خبرنامه ما بپیوندید تا آخرین اخبار را در صندوق پستی خود دریافت کنید