همسر ال چاپو، سلطان مواد مخدر، با سه سال محاکمه در ایالات متحده مواجه است



همسر خواکین “ال چاپو” گوزمان، قاچاقچی مکزیکی. روز سه شنبه به سه سال زندان محکوم شد. بعد از التماس…

همسر خواکین «ال چاپو» گوزمن، سلطان مواد مخدر مکزیک روز سه شنبه به سه سال زندان محکوم شد. پس از اعتراف به کمک به شوهرش در اداره امپراتوری جنایتکار چند میلیارد دلاری خود.

اما کرونل آیسپورو همچنین در سال 2015 با قاچاق یک ساعت جی‌پی‌اس در مواد غذایی به همسرش کمک کرد تا از طریق تونلی که در زیر زندانی در مکزیک حفر شده بود، یک فرار دراماتیک را طراحی کند. دادستان ها در جریان یک جلسه استماع در دادگاه فدرال در واشنگتن گفتند. که به فرد حفر تونل اجازه می دهد محل خود را مشخص کند و به او برسد. سال بعد دوباره دستگیر شد.

دادستان ها خواستار چهار سال زندان شدند. اما رودلف کنتراس، قاضی منطقه ای ایالات متحده، مدت کوتاه تری را تعیین کرده است. با گفتن اینکه نقش او تنها بخش کوچکی است. از یک سازمان بسیار بزرگتر

وکیل مدافع همچنین با اشاره به اینکه 17 ساله بود که با گوزمان آشنا شد و در 18 سالگی با او ازدواج کرد، گفت: «این از زمانی شروع شد که او کودکی بسیار تأثیرگذار بود. جفری لیختمن گفت که با یک مرد قدرتمند بیش از سه دهه ازدواج کرد.

Coronel Aispuro در حالی که از طریق یک مترجم اسپانیایی در دادگاه صحبت می کرد “پشیمانی واقعی از هر آسیبی” را ابراز کرد. او گفت: «من اینجا در مقابل شما هستم و از شما طلب بخشش می کنم.» او درخواست جمله ای کرد که به او اجازه دهد بزرگ شدن دختر دوقلوی نه ساله اش را تماشا کند.

او قبلاً به عنوان بخشی از توافق با دادستان های فدرال به سه جرم فدرال اعتراف کرده بود. او همچنین 1.5 میلیون دلار را تسلیم کرد.

این اتهامات شامل توطئه و توزیع عمدی هروئین، کوکائین، ماری جوانا و متامفتامین برای سالها بود. او همچنین به توطئه برای پولشویی و مشارکت در معاملات با فروشندگان مواد مخدر خارجی اعتراف کرد.

او در زمانی که گوزمان در زندان بود به دریافت پیام برای زیردستانش کمک کرد. این به او اجازه می دهد تا زمانی که پشت میله های زندان است، کارتل سینالوآ را کنترل کند.

وکیل آنتونی گفت: «او او را برای انتقال این پیام‌ها به افرادی که برای او کار می‌کردند انتخاب کرد. ناردوزی گفت

این مرد 32 ساله در ماه فوریه در فرودگاه بین المللی دالس در ویرجینیا دستگیر شد. و از آن زمان تاکنون در زندان بوده است.

حق چاپ © 2021 آسوشیتدپرس. کلیه حقوق محفوظ است. از انتشار، پخش، نوشتن یا توزیع این مطالب خودداری کنید.